20 Mayıs 2015 Çarşamba

BİTSİN ARTIK ŞU DÜĞÜN DERKEN İŞLERİ.. :))


Biri yorgunluk mu dedi.!!! İbrahim Tatlıses'in şarkısı gibiyim yorgunum Allah yorgunum yorgun şarkısını bana yazmış olmalılar.. :)) Dayak yemiş gibiyim arkadaş bütün akrabalarım evlenmek , sünnet yapmak için bu ayımı bulmuş , bir durun Allah aşkına yaa :D yorgunluk bir yana galiba artık duymuyorum davul sesinden kulaklarım sağır oldu çın çın çınlıyor.. Çokta uzak kaldım yazı yazmaktan , biri beni koltuğuma yapıştırsın kimse bir yere sürükleyemesin beni aahh aklımda deli fikirler geziyor yorgunluktan , biri bana sağlam bir masaj yapsın her yanım dökülüyor sızım sızım sızlıyor. Şuan görünüşüm bile ruh halim kadar yorgun ve dağınık , parmaklarımı oynatasım yok nasıl düzeleceğim benn.. :)) gidip yatsam dinlensem iyi olacak yarına umarım enerjik bir şekilde başlayabilirim yoksa birilerinin beni yataktan spatula ile kazıması gerekecek herkeslere iyi gecelerr tatlı rüyalarrr.... :) 

3 yorum:

  1. En iyisi gitmemek.. Ben gitmem misal düğüne derneğe :D

    YanıtlaSil
  2. Aahh keşke beni de bıraksalar da gitmesem ama mecburen gitmek zorunda kalıyorum :))

    YanıtlaSil
  3. Tasarımızı çok beğendim .Takibe aldım bende bekliyorum :)

    YanıtlaSil