27 Ağustos 2015 Perşembe

YAZA VEDA..



Şükür kavuşturana..!! :) Nede çok özledim yazmayı ve bu bloğu.. Koşuşturmacası bol bir yaz oldu bu yaz.. Kah güldük kah ağladık ama dolu dolu geçti uzun bir aradan sonra yeniden.. Ve yavaş yavaş son demlerini yaşıyoruz yazın , yerini sonbahara bırakacak ve yazın üzerime bıraktığı yorgunluğu sonbahar temizleyecek yağmuru ile , rüzgarı ile umutla yenileneceğim günü beklemek ne güzel , yalnız bu defa ruhumun da yorulduğunu hissediyorum ve bir o kadar da tükenik yüreğim en kötüsü de nasıl , ne şekilde toparlayacağım kendimi bilemiyorum.. Yapacak pek bir şeyimde yok aslında bir şekilde toparlayacağım ruhumu , bedenimi ve kalbimi bildiğim tek bir yol var, elimde beni mutlu edecek tek bir şey var oda " Siz mutlu olmak için çikolata yersiniz Ben Salman Khan izlerim.." ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder