31 Ağustos 2015 Pazartesi

EYVAH RUHUM KAYIP..!!


Sürekli değişip duran havalardan mıdır bilmem bedenim ve ruhum ayrı takılır oldu bu aralar.. =)) Kalabalığın içinde bile kendimi kaybolmuş gibi hisseder oldum sebebini anlayamasam da bu aralar ruhumla ayrı takılıyor gibiyiz sanki , umutsuz bakışlar , solgun çehre , dalgın nazarlar sürekli efkarlı takılmalar bu aralar kendimi tanıyamaz oldum.. Hayır hayır !! aşık falan değilim çünkü etrafımda dört duvardan başka hiç bir şey yok.. =) yorgunum sadece biraz buğulu gözlerim hepsi bu , geçer ama ya geçecektir yani dimi !! hep böyle kalacak değilim ya elbet yeniden çiçekler açar yüreğimde , yine o deli kahkahalarımı atarım her yana , şöyle bir silkelenir atarım miskinliği mi kalkar ayağa ACIMADI Kİ der geçerim dalgamı hayatla.. Alışkınım kendi kendime yetmeye dayarım başımı yine geceye atarım omuzlarımdaki yükü , dökerim içimdeki kırgınlıkları , üflerim üzerimdeki yorgunluk tozunu  yine eski ben olurum.. Aahh hayat sen ne kadar engel olsan da ben o engelleri aşar yinede seni paşa paşa yaşarım bunu bir kenara yaz emii , elbet yağmurlar dinecek yeniden çıkacak ortaya rengarenk gökkuşağı tüm renkleriyle saracak yaralarımı ve ben  " Gözüm kara, kalmadı yaram oldum rengarenk " diye söylenerek yeniden gülümseyeceğim HAYATA..!!

2 yorum:

  1. Merhaba, gayet hoş bir şekilde bulunduğunuz hissi dile getirmişsiniz. Ben size mail atmak istedim fakat bloğun hiçbir yerinde size ait iletişim kutusu yada mail adresi göremedim. O zaman buradaki yorumda belirteyim ki.. Eğer isterseniz güzel bir yazıda kendi bloğumda yayınlamak için isteyebilirmiyim sizden? :) İletişimi siz kurarsınız.
    ---http://bakisaciisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  2. bildiğin miskinlik işte. bana da olur zaman zaman :D

    YanıtlaSil