16 Nisan 2015 Perşembe

Bahar mısın kış mı bir karar ver ama hava..!! :)


Yaz gelse de balkon keyfi yapsak diye bekledikçe havanın kafası karışıyor arkadaş ya :)) Biz insanoğluna hiç yaranılmaz ya yok o olsun yok böyle olsun diye diye geçiyor zaman hiç bir şeyi beğenmez olduk hep bir şikayet modundayız , yani benim ki şikayet değil haa yanlış anlaşılmasın sadece balkonda oturup çevreyi izlemeyi özledim elimde kahve fincanım ile dört gözle kelebek çıksa ortaya da resmini çeksem diye beklemeleri özledim , geçen leyleklerin havada kalsın konmasın bir yere lütfen diye söylenmelerimi özledim ee hani derler ya leyleği havada görürsen bütün sene gezeceksin diye boş bir batıl inanç işte yada boş bir avuntu mu desek.!? :) Ha bir de havada süzülürken rastladığım uçurtmalar var renk renk.. Ve renk renk bisikletleri ile gezinen çocukları da unutmamak lazım tabi küçük hayatımın büyük yaşanmışlıkları onlar , arada bir kıyıda köşede elinde telefon ile oyun oynayarak hava atanlarda yok değil hani aahh bu çocuklar neden çocukluklarının kıymetini bilmez ki.!! Bence bilmeliler çocukluk zamanlarını boş şeylerle öldürmemeleri gerektiğini.. Kıymetli zamanı telefonlardan , tabletlerden ve bilgisayar başından uzak kalarak geçirmek gerektiğini çünkü giden geri gelmiyor zamanı geri alamıyorsunuz ve bence çocukluk kaçırılmamalı doya doya yaşanmalı işte bu yüzden  teknoloji yerine daha güzel daha eğlenceli zararsız hafızalarda güzel yer edinen şeylerle uğraşmalı mesela kör ebe , saklambaç , renkli istop , 9 taş , sek sek , ip atlama gibi şeylerle doldurmalılar çocukluklarını ama malesef günümüz nesli teknoloji ile dolduruyor çocukluklarını birazda hata biz büyüklerde mi acaba.!? aman ağlamasın aman yaramazlık yapmasın diye diye ellerine telefonlar verilip , bilgisayarın önüne koyar olduk çocukları , sanırım benim yeğenler şanslı bu konuda :) biri 5 yaşında kız diğeri 1 yaşında erkek iki yeğenim var ve ben onlarla oyun oynuyor , resim yapıyorum önündeki şeylere tam bir anlam veremeyen erkek yeğenim bile eline boyaları ve kağıdı alıp ne yaptığını bilmese de karalamaktan ibarette olsa yaptığı şeyden çok büyük keyif alıyor bunu keyifle yapıyor.. Bende içimde eksik kalan yaşayamadığım çocukluğumu onlarla tamamlıyorum.. Bence içimizde o bastırdığımız çocuğu ortaya çıkartıp çocuklarımıza güzel bir çocukluk yaşatabiliriz bunu onlara verebiliriz akıllarında hafızalarında güzel çocukluk anıları bırakabiliriz..


2 yorum: