27 Nisan 2015 Pazartesi

YENİDEN ÇOCUK OLSAM..


Çocukken hepimiz keşke biran önce büyüsem diye söyleniriz ama büyüyünce bu değişiyor keşke çocuk olsak diyoruz bu defa , insanoğlu çoğu zaman hiç bir şeyden memnun kalmıyor sürekli öyle olsaydı böyle olsaydı keşke deyip dururuz.. En çokta çocukluğumda izlediğim çizgi filmleri özledim , sevimli hayalet casper , taş devri , sevimli kahramanlar , şirinler , tom & jerry , winnie the pooh , jetgiller vee heidi sabahın erken saatlerinde kalkar televizyonun karşısına geçer doya doya izlerdik , ama şimdiki çizgi filmlere bakıyorum da çocuklar şimdiden savaşmayı , dövüşmeyi öğrenir oldu birbirlerini pataklıyorlar . Aslında her zaman eksi tarihlerde yaşamayı istemişimdir 70 ler falan mesela insanların birbirlerinin değerini bildiği , zamanın kıymetini bildiği en masum en güzel zamanlar bence bana göre. En çokta televizyonun olmadığı dönemde yaşamak isterdim , insanlar birbirleri ile sohbet eder büyükler küçüklere hikayeler , masallar anlatırmış. Çocuklar beraber oyunlar oynar hiç birinde sende o var ama bak benim ki daha iyi diye özendirmek yokmuş , çünkü o zamanlarda oyuncak ya yokmuş yada maddi durumdan alamayanlar çokmuş , kızlar bezden bebek yapar erkekler tahtadan yada telden araba yapar oynarlarmış ama en azından paylaşmak nedir bilirlerdi . Şimdiki nesile bakıyorum da elindeki tablet ile telefon ile hava atıyor boyuna , yaşına bakmadan hiç biri birbiri ile bir şeyini paylaşmıyor. Birileri bu çocuklara çocuk olmak ne demek öğretmeli bence , her ne kadar yaşanması gerektiği gibi yaşayamamış olsam da keşkee yeniden çocuk olsam ben çocuk olmayı özledimm.. :)

2 yorum:

  1. Bende cocuklugumu,90lar da cocuk olmanin tadina varmayi ozledim..Biz sokaklarda oynayan dertsiz son cocuklardik ☺ Yureginize saglik beni anlatir gibiydiniz ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Engelli biri olarak en çok özlem duyduğum ve merak ettiğim bir konudur çocukluk ve eski zamanlar.. Çok teşekkür ederim değerli yorumunuz beni mutlu etti.. :)

      Sil