26 Nisan 2015 Pazar

BİR TATLI HUZUR ALMAYA GELDİM..

İstanbul..!! Ne kalabalık bir şehir , kalabalık olduğu kadar da büyüleyici , huzur verici.. Aahh birde insanı çileden çıkartan , yoran trafiği olmasa yerleşmeyi isterdim buraya.. Her ne kadar bir çok sevdiğimi alıp götürse de benden İstanbul'un yeri başkadır bende.. Ne zaman gelsem huzur verir bana sanki gizli bir eli var ve alıverir omuzlarımdaki yükün bir kısmını , derin bir nefes alır izlerim İstanbul'u elimde ince belli bir bardak tavşan kanı çayım ile dinlerim İstanbul'un huzur veren melodisini ve keşke derim keşke eksik olmasam alıp götürdüğü sevdiklerim de olsa yanımda tam o anda İstanbul'un sokakları 
fısıldar kulağıma onlar zaten hep seninle taa içindeler diye , alırım bir yudum çayımdan ve dalar gözlerim İstanbul'un büyüsüne , başlar zamanda yolculuk ve ben yeniden içimde tozlanmış anılarımı çıkartır koyarım karşıma başlarım anılarımla konuşmaya , ne günlerdi ama heyy gidi günler hey diye çınlar bir ses kulaklarımda.. Her şeyi yarım yamalak yaşamış olsam da nede güzel anılar biriktirmişim İstanbul ile büyümek nede güzel nede paha biçilemez bir duyguymuş , hiç birinden eser kalmamış olsa da , anı olarak biriktirmiş olmak gurur verici ve buruk mutluluk yaşatıyor olsa da aklımda var olması güzel anılar iyi ki aklımdan silinmiyorlar , zaman akıp gitse de eksilse de hayatım yinede her şey çok güzel , yeniden İstanbul ile buluşmak çok güzel anılarım sana emanet İstanbul anılarıma iyi bak tekrar görüşmek üzere hoşcakal..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder