17 Nisan 2015 Cuma

Dostluk mu Görmedim , Duymadım , Bilmiyorum..!!




Nede çok yitip giden şeyler var hayatta.. Ne değerler kalmış ne de kıymet biliniyor artık ve ne kadar da kolay canım cicim olup ne kadar çabuk kaybediyoruz elimizdekini..!! Dostluk ne güzel şey aslında ama kimse farkında değil , bugün tanışıyorsun aradan resmiyet kalkıveriyor canım cicimli laflar havada uçuşuyor sonra sen benim dostumsun en değerlimsin.. Tamam diyorsun omuzuna yaslanacağım bir dost buldum sonunda yaslıyorsun başı anlatıyorsun derdini arkanı döndüğün an bir bakmışsın gözyaşlarının üstüne basa basa derdini döke saça bir hal olmuşlar , eskiden öylemiydi.!? Dost dediğin gözünden anlardı iyi misin yoksa kötü mü olduğunu , bahaneler üretmezdi gelmemek için neredesin der , senin için kavga ederdi seni üzenlerle ve en önemlisi de başarını da başarısızlığını da paylaşabilirdi kıskanmadan , fesatlanmadan , aç gözlülük yapmadan şimdi mi.!? Bahaneler havada uçuyor , en son söylenecek laf en önce söyleniyor , neden onda var bende yok benim ki onunkinden daha iyi olmalı derdi sardı herkesin içini ve ilk hançer dost bildiklerinden geliyor yazık insanoğlu elinden kaçıp giden değerlere çok yazık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder