20 Nisan 2015 Pazartesi

Tatlı Kaçamak..


İnsan bazen herkesten her şeyden kaçmak ister bir tutam huzur bulmak biraz kafa dinleyebilmek için işte bende bunu yaptım bu akşam durgun ve sessiz akşama bıraktım kendimi düşlerimin yorgunluğunu üzerimden atmak için , rengarenk düşlerimle yüreğimin melodileriyle yeniden kahkahalar atacağım hayata.. Geride bırakacağım tüm sıkıntıları Gülben Ergen'in şarkısında dediği gibi " Dertlerimi sayfa sayfa savurdum mümkünse gelmesin yenisi.." :) Her  şeye rağmen hayat bana güzel..

3 yorum:

  1. Merhabalar
    Blogunuzu izlemeye almak istedim. Fakat izleyici gadgetini göremedim. Haber vermek istedim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyarınız için teşekkür ederim bloggerı ilk defa kullanıyorum tam olarak bilmiyorum eksikler mutlaka vardır :)

      Sil
  2. Rica ederim ne demek. Elbette eksiklikler olacaktır ve yavaş yavaş hepsi öğrenilir ve hallolur..Sevgilerle

    YanıtlaSil