20 Nisan 2015 Pazartesi

Rüzgar yine kokunu getirdi, Anlayacağın bugünde "Canım Burnumda." ÖZLEDİM


Yüzünü , sesini unutmaya yüz tutmuşken hayalet gibi en derinden hortlamak neden.!! Ben ki her şeyi çoğu kez unutan balık hafızaya sahipken 12 yıl öncesine kadar gitti hafızam , güzel şeyler insanı yormaz ki güzel şeyler gözde yaş değil yüzde tebessüm yaratır benimse içimi bir fare gibi kemiriyor hatırlamak.. Hayata renk mi kattı yoksa hayatın renklerini mi aldı benden bilmiyorum ama onca zaman sonra hatırlamak siyah / beyaz yaptı düşlerimi bugün , içimde bir boşluk olduğunu bir şeylerin eksildiğini tekrar hatırlattı bana cıvıl cıvıl şarkılar söyleyen yüreğim sus pus bugün ve bu defa yorgun düşen ben değil düşlerim oldu bu defa düşlerim beni değil ben düşlerimi tutuyorum " PES ETMESİN " diye , geçecek hepsi yeniden onaracağım içimdeki boşluğu atacağım üstümden ölü toprağını yeniden arkamda kalacak hepsi iyileşecek düşlerim yeniden rengarenk olacak cıvıl cıvıl şarkılar söyleyecek yüreğim ve ben yeniden İYİ olacağım..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder