17 Nisan 2015 Cuma

Özgürlük sen ne güzel şeysin..


Aah özgürlük sen ne güzel bir şeysin böyle.. Özlemişim tekerlekli sandalyemi sürmeyi , miss gibi havayı bulduk attık kendimizi dışarı tabi. Güzel bir gece yürüyüşü yaptık , bayadır evden çıkmayınca hava biraz sersemletti kafamı ama olsun yinede iyi geldi keyifli geçen gün batımının ardından keyifli gece yürüyüşü.. Engelli birinin bu kelimeyi kullanması ne komik geliyor kulağa dimi.. Şimdi sıra son keyifte nescafe ve müzik eşliğinde bir kaç sayfa kitap okumak işte buda hayalleri büyüten yegane bir şey bana göre ve çocuklara bunu da aşılayalım lütfen , haa bir de benim yapamadığım şeylerden biri tiyatroyu da sevmeli insan , evet hiç gitmedim belki ama merakım sevmeme sebep oldu yinede.. Hayal ediyorum ; kafamın içinde kocaman bir sahne var ve ben orada dilediğim her şeyi oynuyor ve yapabiliyorum tüm zorluklara rağmen yinede hayatı ve kendimi çook seviyorum.. Ee ne diyoruzz Hayat Bana Güzel.. ♥ :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder